مقالات سئو

ساخت وبلاگ
راهنمای صفر تا صد بهینه سازی برای مبتدیان
در صورتی‌که عشق و علاقه شما به یادگیری seo به حدی باشد که موجب بالاتر رفتن شما گردیده و شما‌را ترغیب به اجرا و آزمایش مفاهیم آن نماید، در این حالت میباشد که حداکثر فایده را از این مقاله اخذ خواهید کرد.
 
این راهنما به نحوی پباده سازی شده‌است که از تمام جنبه ها به seo نگاه می نماید. این جنبه ها مشتمل بر یافتن لغت ها و عباراتی (لغات کلیدی) در سوی تولید ترافیک برای تارنما شما، آیتم پسند کردن وبسایت از لحاظ موتورهای کاوش و پیوند سازی و بازاریابی برای سایت می‌گردد.
 
دنیای بهینه سازی و سئو وبسایت ها پیچیده بوده و دائما در هم اکنون تغییر و تحول میباشد، ولی شما می‌توانید به راحتی مبانی آن را شعور فرمائید. حتی داشتن مقداری داده ها در این باره میتواند تفاوت بزرگی در سود عمل تولید کند. یادگرفتن های بهینه سازی بدون پول متعددی در اینترنت همانند این ورقه وجود دارا هستند که می‌توانید از آن‌ها سود ببرید.
 
 
 
از این داده ها به کار گیری کرده و با مخلوط آنان و تمرین در بهینه سازی به مسیر خویش در منش وصال به برد ادامه دهید.
 
چه اطلاعاتی از این راهنما کسب خواهید کرد؟
آیا تا به امروز اصطلاح سلسله مراتب نیازهای مزلو را شنیده اید؟ مزلو تئوری جاری شناسیست که به حق تقدم بندی مهم ترین نیازهای آدم مانند هوا، آب و امنیت نسبت به دیگر نیازهای ثانویه وی مانند عزت نفس و وابستگی اجتماعی میپردازد. طبق این تئوری فارغ از رفع نیازهای تحت هرم، نمی اقتدار به نیازهای بالا دستی دست یافت. برای مثال عشق و علاقه سوای دسترسی به خوراک معنایی ندارد!
 
ما از این تئوری برای یادگیری بهینه سازی به کارگیری کرده و روند متفاوت آن را حق تقدم بندی کرده ایم:
 
دسترسی موتورهای کاوش به وبسایت تا آنان بتوانند محتوای تارنما را ایندکس نمایند
محتوای نیکی که به پرسش یوزرها جواب دهد
لغت ها کلیدی باصرفه گردیده ای که موجب جذب یوزرها و موتورهای کاوش شود
تجربه کاربری فوق العاده ای که دربرگیرنده سرعت بالای وب سایت، راحتی فعالیت با آن و رابط کاربری قابل قبولی باشد
محتوای ارزشمندی که پتانسیل اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی، کسب لینک و پیوند و نقل پیمان را داشته باشد
تیتر کاغذ، یو آر ال و توضیحاتی که موجب کسب نرخ کلیک بالاتری از نتیجه ها کاوش شود
نماد گذاری (اسکیما برند آپ) که موجب تفاوت در جور اکران وبسایت شما با سایرافراد در حاصل کاوش شود
ما قصد داریم که درین راهنما، گام به گام به توضیح ظریف این موضوعات بپردازیم.
 
نصیب اولیه: بهینه سازی چه می باشد؟
 
درین نصیب به توضیح اینکه seo چه است، چرا از اهمیت متعددی قائل میباشد و به ارائه تمام نیازهای شما در یادگیری درست مبانی seo پرداخته ایم.
 
نصیب دوم: موتورهای کاوش چه طور فعالیت می‌نمایند؟ پایش، ایندکس و درجه بندی
 
در شرایطی که موتورهای کاوش توانا به یافتن شما نباشند، مابقی شغل های شما از اهمیتی برخوردار نخواهد بود. این نصیب به شما نشان خواهد اعطا کرد که ربات های موتورهای کاوش چه‌طور به پایش وب پرداخته و محتوای تارنما شمارا چطور در ایندکس خویش ذخیره سازی مینمایند.
 
نصیب سوم: جستجوی لغات کلیدی
 
تمام همت های ما در بالا یوزرها را انگیزه میگیرد، به دلیل آن که موتورهای کاوش به‌این رویه جایزه نیکی میدهند. در‌این نصیب به شیوه یافتن کلمه ها کلیدی و شیوه هایی برای ادراک نیازهای یوزرها پرداخته ایم.
 
نصیب چهارم: بهینه سازی داخلی
 
این نصیب نسبتا سنگین خیس به حساب آورده می شود. این بخش در رابطه موضوعاتی از قبیل پباده سازی باصرفه سایت، تجربه کاربری، معماری داده ها و معرفی تمام راهکارهاییست که با تنظیمات درست آن‌ها به حداکثر اکران وبسایت در نتیجه ها کاوش نزدیک خیس خواهید شد.
 
نصیب پنجم: بهینه سازی تکنیکال
 
با پیاده سازی پباده سازی رسپانسیو وبسایت، راهبرد های ربات ها و دیگر اجزای فنی مانند اسکیما برند آپ و متا تگ ها، می‌توانید به گوگل و ربات های آن اعلام نمائید که محتوای سایت شما در رابطه چه می‌باشد. این راهکارها امداد متعددی به کسب جايگاه بهتر می‌نماید.
 
نصیب ششم: پیوند سازی و کسب اعتبار
 
بعد از انجام درست تمامی این عمل ها وقت آنست که حضور خویش در حاصل کاوش را با کسب لینک و پیوند از دیگر تارنما ها ارتقاء دهید.
 
نصیب هفتم: نظارت، حق تقدم بندی و رئیس seo
 
بخش ضروری هر استراتژی بهینه سازی اینست که بدانید چه چیزی فعالیت کرده و چه چیزی عمل نمی نماید. در فیض می بایست به اصلاح رویکردهای خویش در‌این فرآیند بپردازید.
 
چقدر از این راهنما را بایست مطالعه کنم؟
در صورتیکه شما نسبت به کسب ترافیک از نتیجه ها کاوش بسیار بدون شوخی بوده و در عین درحال حاضر با seo شناخت ندارید، توصیه میکنیم که‌این راهنما را به ترتیب از اولیه تا پایان مطالعه فرمائید. ما سعی متعددی کرده ایم که فهم مطالب این راهنما تا حد قابلیت برای شما آسوده باشد. توجه داشته باشید که یادگیری مبانی بهینه سازی، قدمی حیاتی در وصال به هدف ها وسیع شما در ناحیه فضای اینترنت میباشد.
 
با سرعتی پیش بروید که مطابق با گنجایش یادگیری شماست. قطعا منابع مختلفی که در‌این مقاله به آن اشاره میگردد را ذخیره نمایید (یا این که در مرورگر خویش بوکمارک نمایید). مطالعه این منابع به صورت اعتقاد و باور با ارزش خواهد بود.
 
آیا هیجان زده گردیده اید؟ بایدم این طور باشد. بازاریابی از روش موتورهای کاوش ناحیه جذابیست و می‌تواند در عین حالا بسیار گرم کننده باشد. در حالتی که بعد از مطالعه هر محتوا در گیر سردرگرمی شدید، اصلا ترسی به خویش رویکرد ندهید. در انتهای هر مقاله بخشی برای کامنت گذاری و پرسش های شما موجود است.
 
شما میتوانید سوال های خویش را در خورد هر قسمت از روش این فرم ها مطرح نموده و چشم به راه بمانید تا کارشناسان ما به آن جواب دهند.
 
سوالهای متداول seo
در‌این نصیب به معمول ترین پرسش های اشخاص در هنگام اولی عکس العمل با مسئله بهینه سازی جواب داده ایم.
 
1. seo چه می باشد؟
seo به معنای seo برای موتورهای جستجوست. seo فرایندی قاعده مند میباشد که موجب ارتقاء مرتبه وب سایت در نتیجه ها کاوش گوگل، بینگ و بقیه موتورهای کاوش میگردد و در فیض ترافیک بیشتری برای سایت به وجود خواهد آمد.
 
موتورهای کاوش گونه های مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدیو در نتیجه ها کاوش اکران می‌دهند و هر کدام از این ها بر پایه ی ترازو رابطه با منظور استفاده کننده می‌توانند در نتیجه ها کاوش ظواهر شوند. به طور تئوری هر چه قدر سکو تارنما شما در حاصل کاوش فراتر باشد، ترافیک بیشتری برای وبسایت شما تولید خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان میشود.
 
2. بهینه سازی چه گونه فعالیت می‌نماید؟
بهینه سازی به کسب و امور یاری می نماید که حضور بیشتری در نتیجه ها کاوش داشته باشند. در فیض ترافیک اضافه و مشتریان بیشتری برای آن ها به وجود خواهد آمد.
 
3. آیا seo روشی رسمی به حساب آورده می شود؟
بهینه سازی اصلا غیر رسمی وجود ندارد، ولی اقداماتی که در سمت بهینه سازی کلاه سیاه میباشند موجب جریمه شدن سایت از طرف موتورهای کاوش میشود.
 
نحوه های seo کلاه سیاه در سالهای دورتر آیتم دقت بودند، البته گوگل با شناسایی آن‌ها و خوی الگوریتم هایی توانسته حاصل نتایج از این سیرتکامل شیوه ها را از نتیجه ها کاوش به دور نماید. براین اساس حتی در حالتی‌که شما تکنیک کلاه سیاهی را پیدا کردید که فعلا فیض میدهد، مطمنن باشید که در آینده بسیار نزدیک گوگل متوجه آن خواهد شد.
 
4. در چهره انجام seo، گوگل مرا جریمه می نماید؟
نه، موتورهای کاوش مانند گوگل همواره در‌پی ارائه شایسته ترین نتیجه ها به یوزرها می باشند.
 
گوگل و بقیه موتورهای کاوش از صاحبین سایت ها میخواهند که با استعمال از بهینه سازی موجب یافتن آسانتر محتوا به وسیله یوزرها شوند. البته بایست توجه داشت که درین فعالیت از مقررات آن ها می بایست تبعیت نمایید. در چهره تخطی از ضوابط، موتورهای کاوش این حق را برای خویش قائل می باشند که وبسایت شما‌را از ایندکس و نتیجه ها جستجویشان حذف نمایند.
 
به صورت خلاصه گوگل به وب سایت هایی که از طریق های صحیح بهینه سازی استعمال می نمایند، جایزه داده و صرفا تارنما هایی که از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه استعمال میکنند را جریمه می‌کند.
 
5. تکنیک های seo کلاه سیاه چه است؟
تکنیک های seo کلاه سیاه نحوه هایی میباشند که همت مینمایند به صورت تصنعی و مصنوعی اینترنت سایتی را در دست‌کم دوره و کوشش به بالاترین مرتبه برسانند.
 
از گزاره این طرز ها می شود به ساخت ابزارک هایی برای درج لینک و پیوند های فراوان در صفحه ها، به کار گیری افراطی از لغت ها کلیدی و تولید PBN (کانال های وب لاگ محرمانه) با انگیزه ساخت بک پیوند اشاره نمود.
 
6. به چه شکل سایتم را بهینه سازی کنم؟
بهینه سازی تیم ای از اقدامات میباشد که از اسم دامنه تا مورد های پیچیده تری مانند ارتقاء سرعت وب سایت را مشتمل بر می‌شود. فاکتورهای متعددی وجود دارا‌هستند که بر روی سکو وب سایت تاثیر گذار می باشند و seo به معنای seo این فاکتورها برای کسب حداکثر امتیاز ممکن میباشد.
 
از گزاره این فاکتورها می شود به استعمال درست از کلمه ها کلیدی، سرعت لود تارنما، دوره حضورکاربران در تارنما، تعداد بک لینک و پیوند ها، اکران درست سایت در دستگاه های گوشی و غیره اشاره نمود.
 
7. هر از تعدادی وقت به بهینه سازی نیاز دارم؟
بهینه سازی تلاشی یک باره وجود ندارد و متخصصین seo آن را تحت عنوان یک استراتژی بازاریابی بلند زمان پیشنهاد میکنند. همان صاحبین وبسایت ها باید به صورت مداوم بر روی سایت خویش و جايگاه آن تحلیل نمایند.
 
با وجود تغییرات مداوم در وب سایت، بروزسانی های موتورهای کاوش، محتواهای منسوخ گردیده و کار دیگر رقبا، بهینه سازی نیاز به کار همیشگی داراست. با این وجود seo در اکثر زمان ها کسب و امور نسبت به دیگر طرز های بازاریابی، دارنده برگشت سرمایه بیشتری میباشد.
 
8. آیا نیاز میباشد که فردی را برای seo استخدام کنم؟
لزوما خیر، اگرچه شایسته ترین و سریع ترین راه و روش چهت نیل به سود استخدام شخص یا این که شرکتی برای برونسپاری seo میباشد. البته این فعالیت هزینه هایی را برای کسب و امور به همپا خواهد داشت. در هنگام تصمیم گیری برای صرف هزینه بر روی سرویس ها، همگی چیز به رجوع سرمایه ختم می‌گردد. در حالتی که هزینه کردن برای استخدام سئوکار میتواند از هنگامی به سپس برای شما سوداوری به همدم داشته باشد، پس مبادرت به انجام این فعالیت نمائید.
 
ولی در حالتی‌که از عهده مخارج سرویس ها seo بر نمی آیید، شیوه های جایگزین ارزان تری نیز موجود هست. یادگرفتن بهینه سازی و به کار گیری از پلاگین های seo دو تا از این شیوه ها می باشند. اما اعتنا داشته باشید که به کار گیری از پلاگین های seo نیز نیاز به دانایی وسیعی از مقوله seo دارااست.
 
9. آیا ساختار URL بر روی بهینه سازی تاثیر گذار میباشد؟
کیفیت ساختار URL بر روی seo و سکو تارنما تاثیر گذار خواهد بود. URL ها می بایست به نحوی گزینش شوند که کوتاه بوده، تلاوت آنان سهل و در یک نگاه از طرف یوزرها قابل فهم و شعور باشد. سود پژوهش ها وبسایت دارای اسم و رسم Quicksprout نشان میدهد که URL هایی با ارتفاع 35 تا 40 کاراکتر در نتیجه ها بالای کاوش سهم بیشتری دارا‌هستند.
 
10. به چه شکل بر روی seo بررسی کنم؟
گوگل آنالیتیکس دوستداشتنی ترین ابزار برای کسب آمارهای ابتدایی و آنالیز بر روی ترافیک تارنما میباشد. شایسته ترین نکته در زمینه ی این ابزار مجانی بودن آن می‌باشد.
 
یک کدام از دیگر از ابزارهای مهم برای وبمسترها، ابزارهای در اختیار گرفتن جايگاه وبسایت در نتیجه ها جستجوست. این سیرتکامل ابزارها به شما امداد مینمایند تا نموداری از تغییرات سکو یک سایت را مشاهده و حاصل نتایج از همت های seo بر روی تارنما خویش را ببینید.
 
11. گوگل آنالیتیکس چه می‌باشد؟
گوگل آنالیتیکس ابزاری درست شده بوسیله گوگل میباشد که داده های مرتبط با ترافیک تارنما را گزارش می نماید. از گزاره مهم‌ترین پارامترهای گزارش گردیده می شود به مکان جغرافیایی استفاده کننده، تعداد صفحه ها بازدید شوه و معدل عصر حضور یوزرها در وبسایت اشاره نمود.
 
12. مشاهده حاصل نتایج از بهینه سازی به چه مقدار دوره نیاز دارااست؟
فاکتور های متعددی در سکو وبسایت وجود دارا‌هستند که در بعضی از آن‌ها شما کارکشته به در اختیار گرفتن و مدیر آن‌ها نیستید. از پاراگراف فاکتورهای seo می شود به تعداد بک لینک و پیوند ها، کیفیت محتوا، بروزرسانی محتوا، عمر دامنه، ترازو رقابت در کلمه ها کلیدی و غیره اشاره نمود. بعضی از این فاکتورها کاملا قابل مدریت بوسیله شما نیستند.
 
بدین ترتیب در حالتی که با وجود تمام عملکرد ها، جايگاه تارنما شما تغییری نکرد، بهتر میباشد که شکیبایی کرده و به ایجاد محتوای بهتر در وبسایت ادامه دهید تا حاصل نتیجه ها از سعی هایتان بالاخره چشم شود.
 
13. گوگل چه طور به وبسایت اینجانب پی می برد؟
گوگل از روش ربات های خویش به تارنما شما پی می‌برد. این ربات گوگل، قابل انعطاف افزاریست که به کاوش در اینترنت پرداخته و وب سایت ها و محتواهای نو را یافته و به ایندکس گوگل بیش تر مینماید.
 
14. Robots.txt چه چیزی است؟
ربات های موتورهای کاوش در او‌لین بازدید از سایت شما در آغاز در پی پوشه robots.txt می شوند. این پوشه دربردارنده دستوراتیست که روش تعامل گوگل با اینترنت سایتتان را برای ربات ها تعریف و تمجید می نماید. اگر که در سایت شما فایل ها و مسیرهایی وجود دارا‌هستند که عشق و علاقه مند به پایش و ایندکس آنان به وسیله گوگل نیستید، میتوانید از روش دستوراتی درین فولدر ربات های گوگل را از این عمل منع نمائید.
 
15. متا تگ چه می باشد؟
متا تگ به قطعه متنی اطلاق می گردد که توضیحی برای برگه به شمار می‌روند. از میان متا تگ های دارای اسم و رسم می شود به title، description و robots اشاره نمود. متا تگ ها به ظاهر برگه مشاهده نشده و صرفا در کدهای HTML قرار می گیرند.
 
16. آیا متا تگ ها از اهمیت برخورداند؟
طبق گزارش بخش اعظمی از متخصصین seo، گوگل در سکو بندی صفحه ها متکی به متا تگ ها وجود ندارد و حتی بخش اعظمی از آن ها از لحاظ گوگل منسوخ گردیده می‌باشند. با این اکنون هنوز متا تگ ها داده ها مهمی را در رابطه ورقه به موتورهای کاوش منتقل می‌کنند. به واسطه به دست آوردن داده ها اضافه برای سایت می شود به ارتقا نرخ کلیک آن امیدوار بود. بدین ترتیب با وجود اینکه متا تگ ها غالبا به طور غیر بدون واسطه در مرتبه بندی موثرند، ولی همچنان در بهینه سازی از اهمیت برخوردارند.
 
17. نقشه وب سایت XML جیست؟
نقشه وبسایت با فرمت XML به موتورهای کاوش یاری می نمایند تا از اطلاعاتی همانند نهایی عصر بروزرسانی کاغذ با خبر گردیده و از مهم ترین صفحه های تارنما شما برای ایندکس شدن باخبر گردند. در واقع این نقشه تارنما لیستی از URL های مهم وبسایت شما به همدم داده ها دیگری میباشد.
 
18. ریدایرکت 301 چه میباشد؟
ریدایرکت 301 به معنای انتقال مستمر محتوای یک URL به URL دیگر میباشد. با ساخت ریدایرکت مطمئن خواهید شد که یوزرها شما با کلیک بر روی لینک و پیوند های سابق تارنما در هر کجای اینترنت به صفحه های نو منتقل می‌شوند.
 
 
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 22:41

سئو سایت 

با وجود اینکه طولانی بودن این تگ مجازاتی از رویت کرد گوگل ندارد، ولی استعمال بیش از حد لغت ها اصلی در آن سبب نامفهوم شدن آن برای کاربران و در نتیجه تأثیر منفی بر روی ورودی های تارنما و تجربه کاربر خواهد داشت . همینطور این مورد توسط موتورهای جستجو نیز تشخیص داده می شود .

از تکرار یک کلمه و واژه و استفاده از نیز خانواده های آن در تایتل دوری فرمائید . موتورهای کاوش بر روی متن متمرکز می‌باشند و فقط یک کلیدواژه و وجود آن در تایتل را بررسی نمی نمایند .

برای عنوان کلیدواژه ای را تعیین فرمائید که مطابق با متن ورقه بوده و به آن دارای ربط باشد .

به خاطره داشته باشید به کار گیری ربات وار از لغت ها حیاتی در عنوان پر سرعت ترین روش برای افت مرتبه است .

3
– تعیین Title Tag منحصربفرد برای هر صفحه تگ تیتر منحصربفرد برای هر ورقه باعث می شود که ربات های موتورهای کاوش برای هر ورقه بها یگانه و منحصربفردی قائل شوند و به عبارت دیگر نمایش تیتر متناسب با محتوای کاغذ سبب می شود نسبت کلیک به نمایش تارنما نیز ارتقاء یابد . در CMSهای پیشرفته مثل وردپرس کدنویسی به نحوی انجام شده است که استفاده کننده را در مسئله قراردادن تگ تایتل تکراری باخبر می سازد .

مقاله
دارای ربط معرفی 11 رویکرد برای ارتقا نرخ تبدیل صفحه فرود سایت 4
– قراردادن کلمه حساس در ابتدای Title Tag صفحه با دقت به تجربیات انجام شده، قراردادن کلیدواژه در ابتدای تگ تیتر تأثیر مثبت بر روی سئو و رنکینگ تارنما خواهد داشت . علاوه بر این قراردادن واژه و کلمه مهم در ابتدای تیتر باعث خواهد شد ذهن استفاده کننده بر روی وبسایت شما متمرکز شود .

5
– از اسم تجاری خویش به کار گیری کنید

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت , نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 0:12

سئو سايت


بهینه سازی دانش یا این که علم مختص و دست نیافتنی وجود ندارد! بهینه سازی گروه ای از فرمان العمل هایی معلوم میباشد که بایستی به آنها کار کنیم. seo اصول و قواعدی میباشد که گوگل دوست داراست وبسایت ها از آنها پیروی نمایند.

به حیث اینجانب تجربه در seo بسیار مهم میباشد. هرچه تجربه شما در بهینه سازی وبسایت اضافه باشد نتیجه ها بهتری میتوانید بگیرید.

ولی تعریفی که اکنون از بهینه سازی میگردد این میباشد که تدوین استراتژی برای ایجاد محتوای استفاده کننده پسند و ساخت تجربه کاربری دلنشین برای یوزرها در تارنما که‌این دو، قسمت های اصلی seo را در آینده تشکیل می‌دهند و هرکدام از آنان دارنده مواقعی می‌شوند که در پی مفصل خیس در موردشان سخن خواهم کرد.

 

 

برای بهینه سازی وب سایت چه مراحلی را بایستی طی کنیم؟

گوگل به چه وب سایت هایی درجه خوب میدهد؟
در امر اینکه گوگل به چه وبسایت هایی جايگاه بهتری می‌دهد و فاکتورهای اصلی گوگل در مرتبه بندی تارنما چه مواقعی میباشد خیلی نمی‌خواهم تخصصی حرف کنم. کلاً و به گویش معمولی گوگل به وبسایت هایی مرتبه خوب میدهد که اولا به تاءمل یوزرها شان باشند یعنی به آنان اهمیت بدهند و ثانیا اعتبار بالایی در اینترنت داشته باشند و آیتم اطمینان باشند.

به صورت کلی این دو آیتم از نگاه گوگل بسیار مهم میباشد که همین منجر میشود بهینه سازی داخلی و offpage بوجود آید.

خلاصه بیان کنم خواسته از اهمیت دادن به یوزرها یعنی سایتی داشته باشیم که از هر حیث برای یوزرها اثرگذار و در عین هم اکنون عمل با تارنما ما برای شان شل باشد. از ساخت محتوای اثر گذار و گران بها گرفته تا صورت ظاهری وب سایت، المان های چیده گردیده در وبسایت، رنگ بندی و صورت نوشته های وب سایت، سرعت بار گذاری وب سایت و هر موردی که تارنما ما‌را به یک وبسایت اثر گذار با کاربری شل برای یوزرها مان تبدیل نماید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:46

سئو سايت 

 


شاید از خویش بپرسید چرا یک وبمستر می بایست صفحه های تکراری در تارنما خویش ایجاد نماید؟ و در فیض فکر کنید که محتوای تکراری و اسکن گردیده زمینه چندان نگران‌کننده‌ای به لحاظ نمیرسد و با مقداری اعتنا در ساخت محتوا می‌اقتدار از آن پرهیز کرد؛ البته در واقع محتوای اسکن گردیده از گزاره معضلاتی میباشد که اضافه مدیران اینترنت‌تارنما‌ها با آن دست و پنجه قابل انعطاف مینمایند.

تصور غلط ما نسبت به محتوای تکراری، ناشی از حیث ما به صفحه ها سایت به‌تیتر یک معنا بصری میباشد. این در حالی میباشد که موتورهای کاوش صفحه های را خیر با مفاهیم، که با یک URL جداازهم میشناسند. به عنوان مثال فکر کنید که موتورهای کاوش با این تعداد نشانی میتوانند به برگه اصلی اینترنت‌تارنما شما دسترسی داشته باشند:

http://www.example.com
https://www.example.com
http://example.com
http://example.com/index.php
http://example.com/index.php?refer=twitter
برای شما تحت عنوان یک آدم، تمام این URL‌های یک برگه با مفهومی یکسان را نشان می دهد، البته برای خزنده‌های موتورهای کاوش هر مورد از این نشانی‌ها، یک کاغذ‌ی یکتا و جدا از هم از سایرین می باشند. در فیض، ما در‌این نمونه بی آلایش 5 کاغذ تکراری از برگه اصلی اینترنت‌وبسایت داریم، البته در واقعیت این فقط بخشی از مشکلاتی میباشد که قابلیت داراست با آن‌ها روبرو گردید.

 
مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 12:48

سئو سايت

 


بروزرسانی پست های کهن و تاثیر آن در بهینه سازی : چطور از پست­های سابق به کارگیری دوباره کنیم ؟

آیا حقیقتا نیاز داریم که پست های سابق خویش را راز و سامان دهیم؟

پاسخ این سوال های بسیار بی آلایش و بدیهی میباشد: آری

به گفته کاترین مار، بلاگ شما نمایانگر بیزینس و کسب و عمل شماست. این قضیه، سطح دانایی شمارا از کسب و کارتان نشان می­ دهد، داده ها ارزشمندی را برای مراقبت اعتنا مشتریان به شما آماده می­ نماید و یک کدام از فاکتورهای کلیدی در استراتژی برد آمیز سئو می­ باشد. براین اساس در صورتی شما برای مدتی هیچ پستی را نگذاشته­ اید و داده ها و پست­ های شما نیز به روز نشده میباشد حقیقتا خویش را از یک ابراز بسیار با ارزش و کارا محروم کرده ­اید. همینطور، بسته برنامه و مدل تارنما شما، این زمینه قادر است باعث به کاهش سکو وبسایت شما در موتورهای کاوش شود.

 

فکر کنید در حالتی که یک استفاده کننده با تارنما شما مواجه شود و بر روی پست­های کهن که دربردارنده داده ها سابق باشد، کلیک نماید. آیا حقیقتا توقع دارید که‌این بازدید کننده در دفعات بعدی نیز از وبسایت شما دیدن نماید ؟

در صورتی‌که کاربری متوجه خطا و سابق بودن داده ها تارنما شما شود ممکن میباشد این طور فرض نماید که علم شما در حوزه کار تان ناقص و ناکافی میباشد و یا این که اینکه شما به کیفیت داده ها ارائه گردیده به مشتریان خودتان اهمیت نمی ­دهید.

یکی خصوصیت­های یوزرها وب، عدم اعتنا آن ها به محتویات وب سایت هاست. ممکن میباشد این یوزرها با دقت به سرچ اینترنتی که انجام داده ­اند با برخی پست­ ها و محتویات سابق مواجه شوند. درصورتی که این پست ها دیگر ظریف و قابل اتکا نباشند، ممکن میباشد رفلکس دهنده خصوصیت­های منفی تارنما شما باشد. اعتنا داشته باشید پست­های دیرین می­توانند تاثیر منفی بر ذهنیت بازدیدکنندگان از وبسایت شما داشته باشد و اشتباهات دراز مدتی را برای تارنما شما به وجود بیاورد.

عامل دیگر برای به روز منظم وب سایت شما این زمینه میباشد که محتویات دیرین می­توانند تاثیر منفی بر seo تارنما شما داشته باشند. کلاً گوگل طولانی تر تصمیم به نشان دادن وب سایت­ ها باسابقه طولانی بازه و با محتویات اثبات را داراست و از این منظر پست­های سابق می­توانند برای seo تارنما دارای منفعت باشند که قابل ذکر میباشد این زمینه صرفا در‌صورتی‌که میباشد که محتویات با ارزش اکثری داشته باشید و همینطور به نیکی با صرفه گردیده باشند. بطور کلی سه نمایش درباره با تاثیر منفی پست­های سابق درمورد تارنما شما موجود است:

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 11:10

سئو سايت


تجربه نشان می‌دهد که برندها و کسب و کارهایی که هوشمندانه روی ساخت محتوا خوب سپرده گذاری می نمایند نسبت به برندهایی که الابختکی ایجاد محتوای بد می‌نمایند هزینه کمتری پرداخت می‌کنند، علاوه بر اینکه احتمال برد شان هم خیلی فراتر میباشد .


بیش تر از 70 % صاحبان برندها و کسب و امور اعتقاددارند که ایجاد محتوای خوب شایسته ترین طرز برای جذب مخاطب و ارتقا ترافیک تارنما میباشد و اعتقادوباور دارا هستند که بازاریابی محتوایی 3برابر بیش تر از بازاریابی برونگرا غالب‌خیس فعالیت نموده است و 62 درصد هزینه کمتری هم روی دست آنان نهاده میباشد.
[بازاریابی برونگرا چه چیزی است؟ : مثال بی آلایش برای فهم و شعور بازاریابی برونگرا، پخش پیام‌های بازرگانی اواسط فیلم و برنامه تلویزیونی شما یا این که پخش یک ویدئو در تلفن همراه هنگام بازی کردن میباشد. خصوصیت بارزی که برای بازاریابی برونگرا در لحاظ میگرند، ساخت یک حواس‌پرتی و تضارب ناگهانی مخاطب با قضیه تبلیغ میباشد. بازاریابی برونگرا را اضافه بازاریاب‌های دیجیتالی تحت عنوان بازاریابی مزاحم میشناسند. ]


تاثیر ایجاد محتوای بد و محتوای خوب روی برد برندها و کسب و امور
برگردیم به آمار و اعداد مرتبط با قیمت ساخت محتوای خوب در مقابل ساخت محتوای بد ، آمارها نشان می‌دهند که کسب و شغل های کوچکی که دارنده اینترنت‌وب سایت میباشند، رویش 126 % در قبال کسب و شغل های فارغ از اینترنت‌وبسایت دارا‌هستند .همینطور کمپانی‌هایی که مدل کسب و کارشان  B2B میباشد ( یعنی مشتریان آن ها کسب و شغل های دیگر می باشند خیر مشتریان معمولی ) با داشتن بلاگ 67 % فروش بیشتری نسبت به کمپانی‌های فارغ از بلاگ دارا هستند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 20:23

سئو سایت


در حالتی‌که شما یک کسب و فعالیت محلی دارید، سئو تارنما برای سرچ محلی کاری بسیار حیاتی و مهم میباشد. امروزه یوزرها بسیار متعددی از سرچ محلی برای یافتن کسب و فعالیت مد نظرشان در یک حالت مختص و مسیریابی به سمت آن استعمال می‌نمایند.

مبتنی بر گزارش گوگل، 50% مصرف کنندگان که بر روی دستگاه تلفن همراه سرچ انجام داده اند، در به عبارتی روز به یک فروشگاه رمز زده اند. علاوه بر این، این سرچ ها بیش تر باعث به فروش گردیده اند: 18% سرچ های محلی روی تلفن همراه در پهنا یک روز سبب به فروش گردیده اند.

6. بازاریاب ها بهینه سازی را تحت عنوان یکی شایسته ترین استراتژی های بازاریابی شناسایی مینمایند
برای اینکه بفهمیم یک چیز چقدر موءثر میباشد، بعضی وقت ها می بایست به مرجع آن رجوع و برگشت کنیم. از بین بازاریابانی که از بهینه سازی و SEM به کار گیری می نمایند، 66% از آنان معتقدند که بهینه سازی بسیار اثرگذار بوده میباشد و صرفا 7% از آنان معتقد بوده اند که بهینه سازی اثر گذار نبوده میباشد.

7. seo منجر ارتقاء اعتبار مارک شما می‌گردد
اینکه شما در حاصل کاوش رنک خیر و خوبی را داشته باشید به یوزرها این معنا را القا مینماید که شما یکی کار کشته ترین اسم ها در مسئله صنعت خویش می‌باشید. از سویی دیگر، قرار دریافت کردن در برگه دوم و سوم این حقیقت را القا می‌کند که شما کسب و کاری تازه می باشید و یا این که به قدرتمندی کسب و کارهایی که در برگه اولیه میباشند نیستید. علاوه بر این، استفاده کننده ممکن میباشد این برداشت را بکند که شما دارایی کافی برای قرار به چنگ آوردن در برگه اولیه را نداشته اید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 23:30


ولSEOآنگاه از آن SEM هيچ راهكار SEM اي سواي بهینه سازی مناسب پيروز نخواهد بود . با توجه به اينكه بهینه سازی به معني مهيا سازي اينترنت سايت نيز براي بازديدكنندگان و هم موتورهاي كاوش مي‌باشد احتمالا به تنهايي براي يك وبسايت كافي باشد . با اينسئو سايت

در حال حاضر در‌صورتي‌كه شما توانایی و توانايي مالي كافي براي SEM را داريد، نخست بهینه سازی وبسايت خويش را مهيا نماييد .بگذاريد زمینه را با يك مثال چك كنيم، در كلمه ها داراي اهميت لبريز رقابت هزينه SEM مي تواند به از اين ميزان هر كليك دربين 1000 تا 2000 تومان باشد، فرض كنيم كه شما به از ايناندازه هر كليك به عمل گيري كننده مبلغ 1000 تومان به موتور کاوش پرداخت مي كنيد، در چنين حالتي براي اين كه 100 بازديد روزمره از شيوه PPC داشته باشيد، روزانه مي بايست 100?000 تومان هزينه كنيد، در حالتی که بتوانيد 1 درصد از افراد را تبديل به مشتري كنيد، در واقع شما به از اين اندازه هر مشتري جديدي كه بدست مي آوريد مبلغ 100 هزارتومان هزينه تبليغات انجام داده ايد . در صورتي كه فيض شما به از اين حد فروش به هر مشتري مبلغي بيش از مبلغ تبليغات باشد، شما توانسته ايد سيستم سودآوري را توليد كنيد و مي توانيد آن را توسعه و گسترش و گسترش دهيد . البته در شراي گوشه فيض شما كمتر از اين مبلغ باشد، اينگونه تبليغ براي شما سودآوري ندارد .

 

براي اين كه تبليغات PPC بتواند سودآوري مناسب داشته باشد، شما بايد نرخ تبديل خويش را بهبود دهيد، نرخ تبديل به اين معناست كه به از اين حد 100 نفر بازديدكننده سايت، بتوانيد تعداد بيشتري را به مشتري تبديل فرماييد . برای مثال، در موقعيت پيشين در صورتيكه بتوانيد از هر 100 نفر 2 نفر را به مشتري تبديل كنيد، هزينه تبليغات شما به ازاين‌مقدار هر مشتري به 50 هزارتومان كاهش خواهد يافت .

سئو سايت

در صورتي كه شما بر روي بهینه سازی وبسايت خويش تمركز نمائيد و در نتايج گوگل نتيجه كسب كنيد، هيچ مبلغ مستقيمي را به موتورهاي کاوش پرداخت نمي نمائيد و در واقع هزينه تبليغات سوای واسطه شما صفر خواهد بود . از طرف ديگر افرادي كه بر روي نتايج گوگل كليك مي كنند از حيث آماري عمده از كساني مي باشد كه بر روي تبليغات كليك مي كنند، نسبت PPC و سئو به صورت ميانگين 30 به 70 میباشد .

 

در شرايط معمولي براي اكثر كسب و شغل هاي اينترنتي پيشنهاد مي شود كه از هر دو رويه به فيس نيز مدت زماني به کارگیری كنند، بخصوص در حالتي كه نرخ تبديل اینترنت سايت خويش را بهبود داده باشند .

 

در SEM اينترنت سايت شما بايد از نظر محتوا، زيبايي و روش ارائه مهیا حضور بازديدكنندگان باشد در غير اينصورت تخت‌گاز فراموش گرديده و يا بعنوان سايتي غيرمناسب در ذهن آنان باقي خواهيد ماند .

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 14:10

بهینه سازی یا ادوردز؟ سئو سایت
درصورتی که می خواهید در حاصل جستجوی دارای ارتباط دیده شوید و بهترین رده را کسب نمائید لازم است از seo و ادوردز به صورت همزمان و به معیار نیاز به کارگیری کنید. سئو یک راهکار بازاریابی می باشد که نیاز به صرف روزگار بیشتری دارد اما هزینه آن به نسبت ادوردز بسیار کمتر می باشد و نتایج پایدار تری هم دارااست. حضور در رتبه‌های برتر گوگل به معنی فروش تضمینی خواهد بود. به این ترتیب در شرایطی که بودجه محدودی دارید و نتایج پایدار برای شما در حق اولویت میباشند قطعا برای سئو مناسب وب سایت برنامه ریزی کنید. تحریم‌های گاه و بیگاه آمریکا منجر شده ادوردز در مقاطع متفاوت با دشواری‌هایی رو برو شود به همین برهان لازم است بدانید ادوردز راهکار دائمی و قابل اتکایی نخواهد بود. اما اثرگذاری سریع و هدفمند آن به گونه ای است که به این راحتی‌ها نمی‌اقتدار از آن گذشت. 

بهینه سازی وبسایت

بیش تر بخوانید : لینک و پیوند سازی داخلی چه است | اهمیت لینک سازی داخلی در سئ

 

توصیه وب24 برای کسب و کارها 
ادوردز و سئو هر دو ابزارهای اثر گذار و مفید در ارتقای رتبه وب سایت میباشند. مدیرانی که می خواهند به رده نخست موتورهای جستجو دست یابند و در طولانی زمانه مقام خود را حفظ کنند لازم است از تلفیق این دو شیوه برای دستیابی به اهداف خود به کارگیری کنند. هر کسب و فعالیت دنیای مختص خود را دارد و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. به ویژه اینکه رقابت روز به روز بدون شوخی تر و شدید تر می شود برای دستیابی به نتایج دلخواه بهتر است از نظرها کارشناسان متخصص به کارگیری نمایید تا راهکارهای مناسب کسب و کار شمارا شناسایی و بنامد. وب24 تجربه سالیان عمل در حوزه طراحی و سئو وبسایت را در اختیار دارااست و با نمونه‌های موفق فراوان، برای هر کسب و کار راهکار اختصاصی ارائه می دهد. فراموش نکنید که برای موفقیت باید با شناخت و دانایی جنبش فرمائید و نتایج تصمیمات خود را بسنجید تا در آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سايت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 14:33